SHIPPING TO MALAYSIA SINGAPORE BRUNEI

SELAMAT DATANG DAN TERIMA KASIH
KAMI MERUPAKAN PEMBEKAL DAN PEMBORONG PRODUK KECANTIKAN DAN KESIHATAN, WUJUD NYA BLOGSHOP INI ADALAH UNTUK MENGEMBANGKAN PERNIAGAAN DAN MEMUDAHKAN PEMBELI YANG JAUH SERATA DUNIA - KINI BELI ONLINE PUN BOLEH!

Setiap item ada diskaun!! 30% 35% 40% 50% yey!

Ribuan Terima Kasih kerana sudi singgah dan membeli produk dengan kami, Sukar mencari item?? Kami sedia membantu
WhatsApp : 0172644599

ABOUT


Urusniaga : 9am - 9pm
Hotline : Tel/Sms/WhatsApp : 017-2644-599 atau Email (borang dibawah)
Facebook.com Klik di Sini FREE Chat Facebook

Pembayaran :

Oversea Payment

Accept Order :


Dapatkan harga tawaran sila sms/WhatsApp
Pembelian Online dibuka!
Jaminan pembukusan Sulit & Selamat!

INFO PEMBELIAN :
Selepas membuat pembayaran,sila dapatkan respon daripada saya sama ada melalui hp atau email

NO Tracking WhatsApp/sms



MXT MUSCLE & ENERGY SUPERCHARGER Penghantaran ke seluruh malaysia


HARGA PASARAN RM250.00
HARGA KAMI SILA WSP

Seperti yang anda semua sedia maklum dengan kebaikan dan keberkesanan MXT MUSCLE & ENERGY SUPERCHARGER, kini kami telah memperbaiki kualiti dan kelebihan yang bertambah baik di dalam produk MXT ini. MXT PLATINUM Ini telah datang dengan tambahan 3 bahan yang terbaik dalam membantu mempercepatkan lagi proses pembentukan otot selain dapat mengekalkan otot anda dalam jangka masa yang lama. Selain dari itu, MXT PLATINUM juga di pertingkat dengan fungi memulihkan otot dalam masa yang cepat.

KAMI TELAH MEMPERBAHARUI MXT MUSCLE & ENERGY SUPERCHARGER KEPADA MXT PLATINUM.
KALI NI LAGI MANTAP GEMPAK KASI MUSCLE KAW2 MEMBESAR LAGI CEPAT DAN POWER !
BAHAN TAMBAHAN BARU IAITU CREATINE, AMINO ACID, BCAA, BLACK BEAN DAN LAIN-LAIN.
Seperti yang anda semua sedia maklum dengan kebaikan dan keberkesanan MXT MUSCLE & ENERGY SUPERCHARGER, kini kami telah memperbaiki kualiti dan kelebihan yang bertambah baik di dalam produk MXT ini. MXT PLATINUM Ini telah datang dengan tambahan 3 bahan yang terbaik dalam membantu mempercepatkan lagi proses pembentukan otot selain dapat mengekalkan otot anda dalam jangka masa yang lama. Selain dari itu, MXT PLATINUM juga di pertingkat dengan fungi memulihkan otot dalam masa yang cepat.
Mari lihat antara bahan yang terkandung di dalam MXT PLATINUM yang telah di EXTRACT
1. GINKO BILOBA : Ginko ini memain peranan sebagai melancarkan perjalanan darah..dgn ini, tenaga n stamina memang takan putus2..ia juga akan menyebabkan minda kita lebih ALERT di gym, di gelanggang sukan, mahupon di ranjang!!
2. BUTEA SUPERBA : Herba dari Thailand yg terkenal sebagai HERBA KEJANTANAN!! Ia digunakan utk meningkatkan kadar testosterone lelaki. Ia mengandungi Flavonoids yg memberi peranan sebagai “PENEBAL” utk segala gala otot di badan kita termasukkan otot batin.
3. SOW PALMETTO : Ia membantu peningkatan hormon bagi lelaki secara NATURAL dan tidak akan ada kesan sampingan. Herba yg sgt popular dan biasa digunakan utk merawat masalah rendah nafsu dan mati pucuk. Oleh itu, jika ia digunakan utk aktiviti sukan atau binabadan, ia akan memastikan hormon anda stabil dan peningkatan otot adalah lebih cepat dan luarbiasa. Jika bukan dalam konteks sukan, ia akan memastikan tenaga harian tidak putus, begitu juga tenaga batin
4. CATUABA : 1 lagi champion dlm meningkatkan testosterone level lelaki. Herba popular ini biasa dijual berasingan, namun dlm MXT PLATINUM , ia digabungkan dgn herba herba top yg lain. Dgn pengambilan Catuaba, istilah PENAT boleh dibuang dari kamus hidup anda!!
5. TRIBULUS TERESTERIS : Anda maybe pernah jumpa Tribulus di jual di mana2 dan tanpa di campur apa2. Ia biasanya dijual pada harga rm150-rm250 pada dose yg sama yg terdapat di dlm MXT PLATINUM !!! So, tak ke jimat kalau beli MXT PLATINUM? Tribulus ni ingredients paling popular dan paling kerap digunakan oleh atlit atlit segala sukan utk MENINGKATKAN OTOT DAN JUGA STAMINA. Otot akan kekal lama dan keras!!!!
6. GUARANA : Antara kebaikan guarana ialah, ianya dapat meningkatkan tenaga. Guarana juga dikatakan merupan kunci kepada awet muda selain menguatkan ketahanan badan.
7. CREATINE : Creatine merupakan salah satu bahan terbaik yang telah di campur di dalam MXT PLATINUM ini. Antara kelebihan creatine ialah dapat memberi tenaga dan mempertingkatkan kekuatan anda semasa work out. Creatine juga antara produk stand alone sebagai penambah berat badan dan kini anda boleh dapat sekali di dalam MXT PLATINUM ini.
8. BLACK BEAN : Dari zaman dulu lagi masyarakat cina mengekalkan dan menjaga kecantikan secara semula jadi. Black bean di minum dengan cara mereneh dengan memberi khasiat dapat melancarkan aliran tenaga di dalam badan selain mekancarkan perjalanan darah dalam badan.
9. WHEY & ISOLATED WHEY PROTEIN : ramuan paling asas untuk menaikan otot selain mengurangkan peratusan lemak di dalam badan.
10. CASTER SUGAR : Bahan penambah rasa yang di campur di dalam MXT PLATINUM
11. LEMON FRUIT JUICE POWDER : : Bahan penambah rasa yang di campur di dalam MXT PLATINUM
CARA PEMAKANAN MXT PLATINUM
1 kotak mengandungi 30 sachet dan boleh digunakan untuk sebulan.
Untuk hari yang workout
– 1 sachet bancuh dengan 200ml air sejuk (tanpa ais) 30 min sebelum work out.

Untuk hari berehat
– 1 sachet bancuh dengan 200ml air sejuk (tanpa ais) 30 min sebelum sarapan.




. .
SETIAP HARI POS,PERMINTAAN TINGGI!
Get Update! promosi & lebih diskaun sila Sms/WhatsApp...

Kurier PickUp Parcel Setiap Hari
Kecuali Ahad
Syarikat Kami Menggunakan Kurier Berdaftar

Bank In Sebelum Jam 2.00pm
Penghantaran Akan Dibuat Pada Hari Yang Sama
Kebiasaanya Parcel Akan Sampai 1-3Hari Bekerja Paling Cepat

PRIVASI ANDA KEUTAMAAN KAMI
Bungkusan dibalut serta Bubble Wrap@Kotak
Pada parcel kami tidaklah menulis nama item tempahan
Pada maklumat parcel hanya ditulis Produk
Back To Top