SHIPPING TO MALAYSIA SINGAPORE BRUNEI

SELAMAT DATANG DAN TERIMA KASIH
KAMI MERUPAKAN PEMBEKAL DAN PEMBORONG PRODUK KECANTIKAN DAN KESIHATAN, WUJUD NYA BLOGSHOP INI ADALAH UNTUK MENGEMBANGKAN PERNIAGAAN DAN MEMUDAHKAN PEMBELI YANG JAUH SERATA DUNIA - KINI BELI ONLINE PUN BOLEH!

Setiap item ada diskaun!! 30% 35% 40% 50% yey!

Ribuan Terima Kasih kerana sudi singgah dan membeli produk dengan kami, Sukar mencari item?? Kami sedia membantu
WhatsApp : 0172644599

ABOUT


Urusniaga : 9am - 9pm
Hotline : Tel/Sms/WhatsApp : 017-2644-599 atau Email (borang dibawah)
Facebook.com Klik di Sini FREE Chat Facebook

Pembayaran :

Oversea Payment

Accept Order :


Dapatkan harga tawaran sila sms/WhatsApp
Pembelian Online dibuka!
Jaminan pembukusan Sulit & Selamat!

INFO PEMBELIAN :
Selepas membuat pembayaran,sila dapatkan respon daripada saya sama ada melalui hp atau email

NO Tracking WhatsApp/sms



Qu Puteh Beauty Produk Pencerahan - Keluaran Dato Vida

HARGA PASARAN RM168.00 
DISKAUN?? YES ADA SILA WSP/SMS KAMI YA TERIMA KASIH SANGAT2
Qu Puteh Beauty merupakan produk pencerahan kulit yang diformulasi menggunakan sel stem Argan yang terkenal dengan keupayaannya untuk menjadikan kulit anda kekal cerah dan awet muda.
Produk ini turut diperkaya dengan gabungan ramuan semulajadi yang bermutu tinggi seperti kolagen, spirulina dan sel stem dari sumber buah-buahan yang berupaya membantu menyingkirkan cela pada kulit seterusnya membantu menyerlahkan keanggunan dari dalam.
Penggunaan Qu Puteh Beauty yang konsisten juga dapat membantu mengekalkan tahap kesihatan yang optima.

KANDUNGAN QU PUTEH BEAUTY VIDA BEAUTY

  • Sel Stem Epal Swiss: Sel stem merupakan — yang mampu memperbaharui dirinya sendiri sekaligus menggalakkan fungsinya di segenap sel tubuh. Sel stem yang terkandung di dalam epal Swiss ini berupaya mencegah proses penuaan dan penghasilan kedutan pada wajah di samping melindungi kulit daripada radiasi ultraungu yang boleh menjejaskan kesihatan kulit. Epal Swiss juga sarat dengan folat yang menggalakkan pertumbuhan sel kulit yang baru dan sihat.
  • Sel Stem Argan: Sel stem yang diesktrak dari biji buah Argan ini kaya dengan vitamin E dan asid lemak yang berupaya memperbaiki tekstur kulit, di samping menyerlahkan seri dan keremajaan kulit. Argan turut membantu mengatasi masalah kulit seperti jerawat, jeragat, kulit kusam dan berminyak, di samping memperbaiki tona kulit agar lebih sekata. Ia juga berperanan sebagai agen antioksida dan membantu meneutralkan radikal bebas sekaligus mencegah kerosakan sel dan menentang proses penuaan.
  • Sel Stem Anggur: Sel stem anggur kaya dengan nutrien seperti vitamin E, phytochemical dan phytonutrien yang berupaya mencegah daripada kerosakan sel kulit. Ia juga berupaya melindungi kulit daripada radiasi ultraungu sekaligus mencegah serangan kanser kulit, di samping membantu menentang proses penuaan kulit. Selain itu, sel stem anggur juga mampu mengurangkan kesan parut, kedutan dan garis-garis halus, mengekalkan kehalusan dan kelembapan kulit dengan bantuan nutrien dari sumber vitamin E, di samping menjana pertumbuhan sel kulit dan memperbaiki tona kulit agar lebih sekata.
  • Sel Stem Mawar Alps: Sel stem yang diperoleh dari bunga mawar dari pergunungan Alps di Eropah kaya dengan vitamin C yang bersifat antioksidan bagi membantu melambatkan proses penuaan kulit di samping berupaya mengatasi masalah jerawat, eczema dan kerosakan kulit akibat sinaran cahaya matahari. Bunga mawar turut mampu memelihara kehalusan kulit, mengecilkan liang pori serta menjadikan tona kulit lebih sekata.
  • Sel Stem Akar Comfrey: Tumbuhan ini mengandungi sebatian organik seperti allantoin dan tannin yang bertindak mengekalkan kelembapan dan kelembutan kulit serta melindunginya daripada kerosakan akibat toksin mahupun jangkitan bakteria. Tumbuhan ini turut diperkaya dengan kebaikan dari sumber vitamin A, B dan C serta asid rosmarinic yang bersifat antioksidan bagi membantu melambatkan proses penuaan selain turut berupaya mencegah masalah radang, pigmentasi serta tona kulit yang tidak sekata.
  • Sel Stem Tomato: Sel stem yang diekstrak dari tomato mampu mengecilkan liang pori, menghapuskan bintik-bintik hitam, mengawal penghasilan minyak pada permukaan kulit seterusnya membantu mengekang pertumbuhan jerawat. Di samping itu, ia juga dapat mengatasi masalah kulit kusam dan melindungi kulit daripada kerosakan akibat pancaran radiasi ultraungu (UV) seterusnya membantu mengekalkan keremajaan kulit anda.
  • L-Glutathione: L-Glutathione atau Gluta terdiri daripada 3 jenis asid amino iaitu cystein, glycerin dan glutamic yang tinggi kandungan antioksidan bagi menyingkirkan toksin dan radikal bebas seterusnya mencegah kerosakan sel, di samping berupaya meningkatkan kehalusan dan kecerahan kulit, mengatasi masalah seperti kulit bersisik, kering dan luka. Gluta juga berupaya meningkatkan sistem imunisasi, mengurangkan risiko serangan kanser dan melambatkan proses penuaan kulit.
  • Kolagen Larut Air Terhidrolisis: Gelatin atau kolagen larut air mengandungi asid amino yang telah melalui proses hidrolisis (di mana sebatian ini telah ditambah dengan air) mampu membina dan mengekalkan tisu yang sihat, menyeimbangkan kandungan protein dalam badan serta mengekalkan kelembapan dan kehalusan kulit. Ia bersifat antioksidan dan berupaya memelihara keanjalan dan keremajaan kulit
  • Acerola: Ceri Acerola sangat kaya dengan vitamin A, B1, B2, B3 dan C serta karotenoid dan bioflavonoid yang mengandungi khasiat yang berkesan untuk menjadikan kulit lebih sihat, muda dan bebas daripada serangan bakteria yang merosakkan kulit. Ia juga bersifat antioksidan yang berupaya meneutralkan radikal bebas sekaligus membantu menentang kerosakan sel dan proses penuaan kulit.
  • Goji: Di samping membekalkan khasiat untuk tubuh badan, Goji juga berupaya menyerlahkan kulit yang sihat dan berseri di samping mengekalkan kehalusan kulit dengan bantuan vitamin E. Goji yang bersifat antioksida turut membantu mengukuhkan sel kulit, mencegah daripada kerosakan sel dan mengatasi masalah selulit serta memperlahankan proses penuaan kulit.
  • Epal: Buah epal yang bertindak sebagai agen antioksida ini kaya dengan pelbagai khasiat dari sumber vitamin A, C, B1, B2, B3, B5 dan B6 yang berperanan menyingkirkan toksin, meningkatkan kehalusan, kelembapan dan kecerahan kulit, serta merawat masalah seperti parut, jerawat, jeragat, kulit kusam serta kedutan dan garis-garis halus pada kulit. Epal juga sarat dengan folat yang menggalakkan pertumbuhan sel kulit yang baru dan sihat di samping menyerlahkan keremajaan kulit.
  • Acai: Beri Acai kaya dengan nutrien dari sumber vitamin A, C dan E serta bersifat antioksidan yang mampu mengurangkan kesan radikal bebas sekaligus membantu mencegah daripada penuaan dan kerosakan sel di samping membantu memperbaiki tona kulit agar lebih sekata. Selain itu, Acai turut membantu mengatasi masalah jerawat, menyingkir kesan parut, dan menyerlahkan seri kulit.
  • Tomato: Tomato mampu mengecilkan liang pori, menghapuskan bintik-bintik hitam, mengawal penghasilan minyak pada permukaan kulit seterusnya membantu mengekang pertumbuhan jerawat di samping mengatasi masalah kulit kusam dan melindungi kulit daripada kerosakan akibat pancaran radiasi ultraungu (UV).
  • Spirulina: Spirulina merupakan sejenis cyanobakteria atau alga (rumpai laut) yang kaya dengan protein, asid amino, dan Omega-3 serta kebaikan dari sumber agen antioksidan seperti vitamin A, B-kompleks, C dan E yang ternyata penting untuk rawatan kecantikan kulit. Di samping membantu menentang kesan radikal bebas bagi mencegah proses penuaan, spirulina juga berupaya mengatasi masalah tona kulit yang tidak sekata, mengekalkan kelembapan kulit, merawat masalah jerawat dan lingkaran hitam di bawah mata serta membantu menegangkan kulit sekaligus menyerlahkan keremajaan kulit anda.

CARA PENGAMBILAN QU PUTEH BEAUTY VIDA BEAUTY
  • Bancuh 1 sudu besar Qu Puteh Beauty bersama air kosong.
  • Kacau atau goncang dengan shaker sehingga larut.
  • Ambil 2 jam sebelum sarapan pagi dan waktu tidur.
  • Disarankan untuk mengambil produk ini ketika perut kosong.
  • Amalkan meminum 3 hingga 5 liter air kosong sehari untuk menggalakkan keberkesanannya.
  • Jangan gunakan air panas untuk membancuh Qu Puteh Beauty kerana ia akan menjejaskan khasiat ramuan produk ini.
  • Elakkan dari mengambil minuman dan makanan berkafein seperti kopi dan teh.
  • Boleh diambil ketika haid bagi wanita.
  • Sesuai untuk lelaki dan wanita termasuk remaja yang berusia 13 tahun dan ke atas.
KANDUNGAN 600gm

. .
SETIAP HARI POS,PERMINTAAN TINGGI!
Get Update! promosi & lebih diskaun sila Sms/WhatsApp...

Kurier PickUp Parcel Setiap Hari
Kecuali Ahad
Syarikat Kami Menggunakan Kurier Berdaftar

Bank In Sebelum Jam 2.00pm
Penghantaran Akan Dibuat Pada Hari Yang Sama
Kebiasaanya Parcel Akan Sampai 1-3Hari Bekerja Paling Cepat

PRIVASI ANDA KEUTAMAAN KAMI
Bungkusan dibalut serta Bubble Wrap@Kotak
Pada parcel kami tidaklah menulis nama item tempahan
Pada maklumat parcel hanya ditulis Produk
Back To Top