SHIPPING TO MALAYSIA SINGAPORE BRUNEI

SELAMAT DATANG DAN TERIMA KASIH
KAMI MERUPAKAN PEMBEKAL DAN PEMBORONG PRODUK KECANTIKAN DAN KESIHATAN, WUJUD NYA BLOGSHOP INI ADALAH UNTUK MENGEMBANGKAN PERNIAGAAN DAN MEMUDAHKAN PEMBELI YANG JAUH SERATA DUNIA - KINI BELI ONLINE PUN BOLEH!

Setiap item ada diskaun!! 30% 35% 40% 50% yey!

Ribuan Terima Kasih kerana sudi singgah dan membeli produk dengan kami, Sukar mencari item?? Kami sedia membantu
WhatsApp : 0172644599

ABOUT


Urusniaga : 9am - 9pm
Hotline : Tel/Sms/WhatsApp : 017-2644-599 atau Email (borang dibawah)
Facebook.com Klik di Sini FREE Chat Facebook

Pembayaran :

Oversea Payment

Accept Order :


Dapatkan harga tawaran sila sms/WhatsApp
Pembelian Online dibuka!
Jaminan pembukusan Sulit & Selamat!

INFO PEMBELIAN :
Selepas membuat pembayaran,sila dapatkan respon daripada saya sama ada melalui hp atau email

NO Tracking WhatsApp/sms



Aloe Vera Jelly - DeBella

HARGA PASARAN RM38.00, 
dapatkan harga kasih sayang sila wsp senarai order

"SATU RUMAH, WAJIB ADA SATU ALOE VERA JELLY UNTUK KECEMASAN"

Membantu merawat kulit terbakar/melecur
Membantu menyembuh luka dan kudis-kudis
Membantu menyembuhkan jangkitan kulit,
Melegakan penyakit buasir, kurap, kayap, panau dan ruam, kanser kulit, eczema
Membantu menyembuhkan perut dan parut semasa bersalin
Melegakan kulit melecet
Gigitan serangga
Parut lama dan hitam pada kulit
Membantu merangsang pertumbuhan sel kulit baru
Resdung hidung (rawatan luar,mencantikkan kulit)
Membersihkan dan menegangkan kulit
Kaki berbau-mematikan kuman yang menyebabkan bau
Kulit perut meregang (kulit pecah)
Masalah wanita (berbau, keputihan,gatal dll)
Badan berbau-sapuan di ketiak
Membantu mengelakkan daripada kanser-sapu pd buah dada bg mengelak kanser dan menegangkan
Buasir luar
Mati pucuk/masalah lelaki-rawatan luar

KANDUNGAN 220gm
 
TESTIMONI 1

Pertambahan berat badan yg cepat ketika hamil akan membuatkan kulit hilang keanjalannya. Ini akan mengakibatkan munculnya kesan rekahan atau stretch mark di perut bakal-bakal ibu. Yang lebih serius lagi, kesan stretch mark ini selalunya kekal sehingga selepas bersalin! Selalunya strech mark biasa terjadi pada bahagian perut, payudara, punggung, pinggul dan kadangkala di bahagian lengan.

Untuk mengatasinya sapukan Aloe Vera Jelly di bahagian perut yang ada strech mark. Ia bukan sahaja dapat membantu mempercepatkan tanda hitam diperut hilang, ia juga membantu melembabkan kulit.

 
TESTIMONI 2
Muka saya terkena oleh air dari tangki yang memancut keluar semasa membuka bonet depan kereta yang telah berasap. Saya panik dan terus berlari mendapatkan bantuan di rumah pengasuh anak saya dan dia terus memberikan Debella Aloevera Jelly untuk di sapu ke tempat yang terkena air panas. Saya terus sapu di tempat yang ada air panas. Saya terus sapu sampai rase panas dan pedih beransur hilang. Bermula dari hari itu saya hanya menyapu Aloe Vera Jelly ke muka siang dan malam.

Apa yang menakjubkan, pada kulit wajah yang sempat saya sapukan Aloe Vera Jelly tak melecur tapi di kawasan kulit yang tidak disapu Aloe Vera Jelly, ia jadi menggelembung dan melecur. Pada hari ke-5 kulit dah mengelupas dan pada hari ke -8 wajah saya kembali pada asal.. Alhamdullilah.


TESTIMONI 3
Saya nak cerita kisah saya.. saya pernah melecur kedua2 belah tangan ketika memasak... memang air menggelegak atas dapur tumpah atas kedua tangan saya... tapi alhamdulillah kebetulan di rumah saya ada aloe vera jelly de bella... saya terus pakai cepat-cepat sebelum tangan saya jadi mengelembung .. dengan izin allah tangan saya terus ok dan tak sempat membengkak.. saya sapu setiap masa.. sekarang alhamdulillah tangan saya takde parut dan elok seperti biasa...kalau ikutkan kategori melecur teruk ...tapi sebab sempat pakai aloe vera jelly jadi saya tak pergi hospital.. saya lumur sepanjang masa.

Bukan apa kita banyak terdengar berita di media, anak terkena kuah masakan sewaktu makan di kedai-kedai sampai melecur dan kena tahan wad sampai bengkak-bengkak melepuh... jadi saya sarankan anda spare 1 di rumah dan 1 lagi simpan dalam kereta.. kalau jadi kejadian melecur diluar rumah kita boleh lumur sebaik sahaja kena dan mengelakkan kulit kita melepuh dgn teruk serta parut sepanjang hayat....

Testimoni dari suami saya pula... suami saya ada eczema di kaki.. sampai berbulan-bulan tak sembuh.. setelah saya diperkenalkan debella ni saya minta suami pakai selalu aloe vera jelly ni.. Alhamdulillah kakinya dah sembuh 100%...kulit makin licin.. suami pesan kepada saya suruh jadi pengedar dan wajib aloe vera jelly disimpan di rumah...

Testimoni dari anak saya...anak saya selalu gatal-gatal apabila nyamuk gigit..bila sapu aloe vera jelly ni kulitnya tidak gatal-gatal dan tidak merah..parut pun tiada kalau terluka akibat terjatuh...kemudian kalau pakai diapers, saya lumurkan supaya tak jadi ruam lampin.. Alhamdulillah kulit anak saya cantik, dan tidak berparut.
. .
SETIAP HARI POS,PERMINTAAN TINGGI!
Get Update! promosi & lebih diskaun sila Sms/WhatsApp...

Kurier PickUp Parcel Setiap Hari
Kecuali Ahad
Syarikat Kami Menggunakan Kurier Berdaftar

Bank In Sebelum Jam 2.00pm
Penghantaran Akan Dibuat Pada Hari Yang Sama
Kebiasaanya Parcel Akan Sampai 1-3Hari Bekerja Paling Cepat

PRIVASI ANDA KEUTAMAAN KAMI
Bungkusan dibalut serta Bubble Wrap@Kotak
Pada parcel kami tidaklah menulis nama item tempahan
Pada maklumat parcel hanya ditulis Produk
Tag : Aloe Vera
Back To Top