SHIPPING TO MALAYSIA SINGAPORE BRUNEI

SELAMAT DATANG DAN TERIMA KASIH
KAMI MERUPAKAN PEMBEKAL DAN PEMBORONG PRODUK KECANTIKAN DAN KESIHATAN, WUJUD NYA BLOGSHOP INI ADALAH UNTUK MENGEMBANGKAN PERNIAGAAN DAN MEMUDAHKAN PEMBELI YANG JAUH SERATA DUNIA - KINI BELI ONLINE PUN BOLEH!

Setiap item ada diskaun!! 30% 35% 40% 50% yey!

Ribuan Terima Kasih kerana sudi singgah dan membeli produk dengan kami, Sukar mencari item?? Kami sedia membantu
WhatsApp : 0172644599

ABOUT


Urusniaga : 9am - 9pm
Hotline : Tel/Sms/WhatsApp : 017-2644-599 atau Email (borang dibawah)
Facebook.com Klik di Sini FREE Chat Facebook

Pembayaran :

Oversea Payment

Accept Order :


Dapatkan harga tawaran sila sms/WhatsApp
Pembelian Online dibuka!
Jaminan pembukusan Sulit & Selamat!

INFO PEMBELIAN :
Selepas membuat pembayaran,sila dapatkan respon daripada saya sama ada melalui hp atau email

NO Tracking WhatsApp/sms



Aura White Juicy Fibre

Aura White Juicy Fibre diperkaya dengan 100% ramuan botani seperti psyllium, epal, lemon, daun teratai dan brokoli yang berkesan untuk mengawal selera makan anda, menyingkirkan toksin serta melancarkan proses penghadaman sekaligus membantu anda mendapatkan berat badan yang seimbang.

KHASIAT AURA WHITE JUICY FIBRE

  1. Membantu mengatasi masalah berat badan berlebihan
  2. Menyingkirkan toksin dari tubuh badan
  3. Melancarkan proses penghadaman
  4. Mengawal paras gula dan kolestrol dalam darah
  5. Meningkatkan tahap metabolisme bagi menjana pembakaran lemak dan kalori
  6. Menggalakkan rasa kenyang dan membantu mengawal selera makan
  7. Mengatasi masalah perut buncit
  8. Membentuk tubuh yang lebih ramping dan langsing

KANDUNGAN AURA WHITE JUICY FIBRE

Psyllium: Tumbuhan ini tinggi kandungan serat yang bertindak melancarkan proses penghadaman di samping membantu mengawal paras kolestrol bagi memelihara kesihatan jantung. Psyllium juga mampu mengawal selera makan dan meningkatkan tahap metabolisme seterusnya membantu menggalakkan pembakaran lemak bagi menurunkan berat badan yang berlebihan.
Serat: Serat pemakanan boleh diperolehi di dalam ramuan semulajadi seperti epal, barli, kekacang, dan gandum. Serat ternyata baik untuk kesihatan di mana ia berupaya meningkatkan tahap tenaga, menstabilkan kadar gula dalam darah dan menurunkan tahap kolestrol LDL (kolestrol tidak baik) sekaligus membantu memelihara kesihatan jantung. Selain menggalakkan rasa kenyang bagi membantu mengawal berat badan dan menggalakkan penyerapan nutrien ke dalam tubuh badan, serat turut berupaya membersihkan saluran penghadaman seterusnya membantu melancarkan proses penghadaman serta menyingkirkan toksin dari tubuh badan yang boleh merosakkan sel tubuh.
Blackcurrant: Blackcurrant kaya dengan andungan vitamin C yang berupaya menyingkirkan toksin dan meningkatkan tahap metabolisme seterusnya membantu menggalakkan pembakaran lemak di dalam tubuh bagi membantu mengawal dan mengurangkan berat badan.
Aloe Vera: Tumbuhan yang berasaskan gel ini kaya dengan antioksidan serta berupaya menyingkirkan toksin, mengatasi masalah sembelit serta meningkatkan tahap metabolisme sekaligus memudahkan anda menurunkan berat badan yang berlebihan.
Daun Teratai: Sering tumbuh di sekitar Asia dan Timur Tengah, daun teratai berupaya meredakan ketegangan otot, meningkatkan tahap metabolisme serta melambatkan penyerapan lemak dan karbohidrat ke dalam tubuh badan bagi membantu mengawal berat badan pada tahap yang ideal. Di samping itu, daun ini juga mampu menstabilkan tekanan darah, melancarkan peredaran darah serta menggalakkan fungsi organ dalaman agar kesihatan anda terpelihara.
Lobak: Lobak yang kaya dengan antioksidan ini tinggi kandungan serat yang berupaya membantu menggalakkan rasa kenyang di samping dapat menyingkirkan toksin dari tubuh badan, memelihara sistem kardiovaskular serta mengurangkan risiko serangan kanser.
Brokoli: Brokoli yang tinggi kandungan antioksidan ini berupaya melancarkan proses penghadaman, mengurangkan tahap kolestrol serta membantu menyingkirkan toksin dari tubuh badan.
Lemon: Buah lemon kaya dengan kandungan vitamin C yang bukan sahaja mampu memelihara kecantikan kulit, malah dapat membantu menyingkirkan toksin serta membantu melancarkan proses penghadaman seterusnya membantu anda mendapatkan berat badan yang seimbang.
Epal: Buah epal mengandungi serat dan polifenol yang bertindak mengawal selera makan, mengurangkan paras kolestrol serta menguatkan sistem imunisasi bagi melindungi tubuh daripada jangkitan penyakit.
Rumput Gandum (Wheatgrass): Wheatgrass atau rumput gandum sebenarnya kaya dengan kandungan vitamin dan mineral seperti serat, asid amino, zink, potassium, magnesium serta vitamin A, C, E dan K yang dapat membantu menyingkirkan toksin, meningkatkan tahap kecergasan serta membersihkan usus bagi membantu melancarkan proses penghadaman. Malah, tumbuhan ini juga berupaya menjana tahap metabolisme bagi menggalakkan pembakaran lemak seterusnya membantu menurunkan berat badan yang berlebihan.
Serat Epal: Buah epal kaya dengan serat yang menggalakkan rasa kenyang seterusnya membantu anda mengawal pengambilan makanan. Di samping itu, epal turut tinggi kandungan vitamin C yang bersifat antioksidan bagi membantu menstabilkan tahap kolestrol dan gula dalam darah.
Vitamin C: Vitamin C atau asid askorbik tinggi kadar antioksidan yang berperanan menyingkirkan toksin dari tubuh badan dan meneutralkan kesan radikal bebas sekaligus berupaya mencegah kerosakan sel dan melambatkan proses penuaan. Di samping itu, vitamin C juga mampu meningkatkan metabolisme serta menggalakkan pembakaran lemak di dalam tubuh seterusnya membantu mengurangkan berat badan yang berlebihan.

CARA PENGGUNAAN AURA WHITE JUICY FIBRE

  1. Campurkan 1 sachet Aura White Juicy Fibre ke dalam 200ml air sejuk.
  2. Kacau hingga larut atau goncang dengan shaker.
  3. Amalkan setiap kali sebelum tidur pada waktu malam.
 KANDUNGAN 15sachet
. .
SETIAP HARI POS,PERMINTAAN TINGGI!
Get Update! promosi & lebih diskaun sila Sms/WhatsApp...

Kurier PickUp Parcel Setiap Hari
Kecuali Ahad
Syarikat Kami Menggunakan Kurier Berdaftar

Bank In Sebelum Jam 2.00pm
Penghantaran Akan Dibuat Pada Hari Yang Sama
Kebiasaanya Parcel Akan Sampai 1-3Hari Bekerja Paling Cepat

PRIVASI ANDA KEUTAMAAN KAMI
Bungkusan dibalut serta Bubble Wrap@Kotak
Pada parcel kami tidaklah menulis nama item tempahan
Pada maklumat parcel hanya ditulis Produk
Back To Top