SHIPPING TO MALAYSIA SINGAPORE BRUNEI

SELAMAT DATANG DAN TERIMA KASIH
KAMI MERUPAKAN PEMBEKAL DAN PEMBORONG PRODUK KECANTIKAN DAN KESIHATAN, WUJUD NYA BLOGSHOP INI ADALAH UNTUK MENGEMBANGKAN PERNIAGAAN DAN MEMUDAHKAN PEMBELI YANG JAUH SERATA DUNIA - KINI BELI ONLINE PUN BOLEH!

Setiap item ada diskaun!! 30% 35% 40% 50% yey!

Ribuan Terima Kasih kerana sudi singgah dan membeli produk dengan kami, Sukar mencari item?? Kami sedia membantu
WhatsApp : 0172644599

ABOUT


Urusniaga : 9am - 9pm
Hotline : Tel/Sms/WhatsApp : 017-2644-599 atau Email (borang dibawah)
Facebook.com Klik di Sini FREE Chat Facebook

Pembayaran :

Oversea Payment

Accept Order :


Dapatkan harga tawaran sila sms/WhatsApp
Pembelian Online dibuka!
Jaminan pembukusan Sulit & Selamat!

INFO PEMBELIAN :
Selepas membuat pembayaran,sila dapatkan respon daripada saya sama ada melalui hp atau email

NO Tracking WhatsApp/sms



Losyen Badan Aura 7 Bunga Dherbs


Losyen Badan Aura 7 Bunga diadun menggunakan 7 jenis bunga-bungaan yang bukan sahaja bertindak sebagai aromaterapi, malah berupaya menjadikan kulit anda tampil lebih cerah, halus dan berseri di samping membantu memberikan kesegaran yang berpanjangan buat tubuh badan anda.

Kebaikan/Khasiat/Kelebihan
1) Memelihara kelembapan dan kehalusan kulit
2) Meningkatkan kecerahan kulit dengan berkesan
3) Mengekalkan keanjalan dan keremajaan kulit anda
4) Mengatasi masalah pigmentasi dan tona kulit yang tidak sekata
5) Mengurangkan kesan parut, jeragat, jerawat, bintik-bintik hitam dan regangan
6) Membantu mengurangkan kesan kedutan dan garis-garis halus
7) Mengecilkan liang pori
8) Membantu meredakan masalah radang
9) Melindungi kulit daripada kerosakan akibat sinaran UV
10) Mengharumkan tubuh badan anda sepanjang hari

Kandungan
Zaitun: Minyak zaitun tinggi kandungan vitamin E yang bersifat antioksidan bagi membantu memelihara keremajaan kulit serta mencegah kerosakan kulit akibat pencemaran mahupun pancaran cahaya matahari. Di samping itu, vitamin E turut berupaya meningkatkan keanjalan dan kelembapan kulit, mempercepatkan proses penyembuhan luka, menjana tisu kulit bagi menjadikan kulit lebih halus dan lembut di samping membantu mengurangkan kesan kedutan, garis-garis halus dan rekahan pada kulit.

Kolagen: Kolagen merupakan sejenis protein yang berkesan untuk mengekalkan keanjalan dan ketegangan sel kulit di samping bertindak membina sel kulit yang lebih sihat. Ia juga berperanan menggalakkan pemulihan luka, mengurangkan kesan kedutan, parut dan garis-garis halus serta melambatkan proses penuaan kulit.

Argan: Minyak yang diesktrak dari biji buah Argan ini kaya dengan vitamin E dan asid lemak yang berupaya memperbaiki tekstur kulit, di samping menyerlahkan seri dan keremajaan kulit. Minyak Argan turut membantu mengatasi masalah kulit seperti jerawat, jeragat, kulit kusam dan berminyak, di samping memperbaiki tona kulit agar lebih sekata. Ia juga berperanan sebagai agen antioksida dan membantu meneutralkan radikal bebas sekaligus mencegah kerosakan sel dan menentang proses penuaan.

Likuoris: Tumbuhan ini tinggi kandungan antioksidan yang mampu mencegah kerosakan sel dan melambatkan proses penuaan. Di samping berupaya mengatasi masalah kulit dan radang, likuoris juga mampu memudarkan bintik-bintik hitam, parut dan kesan cela serta membantu meningkatkan kecerahan kulit.

Bunga Matahari: Biji bunga matahari tinggi kandungan vitamin A, C, D dan E yang berupaya merawat masalah jerawat, kegatalan dan ekzema di samping melindungi kulit daripada kerosakan akibat pencemaran mahupun sinaran UV seterusnya melambatkan proses penuaan kulit. Ia juga mampu mengekalkan kelembapan kulit, menanggalkan sel kulit mati, serta menyingkirkan cela pada kulit agar kulit tubuh anda tampil lebih halus dan bermaya.

Bunga Raya: Bunga raya berupaya mengekalkan kelembapan dan kehalusan kulit, mengecilkan liang pori, serta membantu meredakan masalah radang. Malah, ia juga bertindak meningkatkan ketegangan dan keanjalan kulit di samping membantu mengatasi masalah jeragat, pigmentasi dan tona kulit yang tidak sekata.

Mawar: Bunga mawar kaya dengan vitamin C yang bersifat antioksidan bagi membantu melambatkan proses penuaan kulit di samping berupaya mengatasi masalah jerawat, eczema dan kerosakan kulit akibat sinaran cahaya matahari. Ia turut berupaya menyegarkan tubuh badan, memelihara kehalusan kulit, mengecilkan liang pori serta menjadikan tona kulit lebih sekata.

Melati (Jasmine): Bunga melati yang sering digunakan dalam rawatan aromaterapi ini juga sarat dengan kebaikan untuk kecantikan kulit. Ia bersifat antiseptik serta berupaya memudarkan kesan parut, mengekalkan kelembapan kulit di samping turut berupaya melindungi kulit daripada kerosakan seterusnya membantu mencegah proses penuaan.

Orkid: Bunga orkid ternyata mengandungi sifat antioksidan yang bertindak melambatkan proses penuaan kulit di samping membantu mengatasi masalah pigmentasi serta mengekalkan kehalusan kulit anda.

Lavender: Selain berperanan penting dalam rawatan aromaterapi, bunga lavender yang bersifat antiseptik dan antiradang ini juga berupaya merawat masalah kulit seperti jerawat dan eczema, menegangkan kulit serta membantu mengurangkan kesan kedutan dan garis-garis halus.

Kenanga: Aroma bunga kenanga yang harum menjadikan bunga ini sering digunakan dalam aromaterapi bagi membantu meredakan tekanan dan memberi keharuman yang berpanjangan. Malah, ia juga berupaya memelihara kelembapan dan kehalusan kulit serta membantu mengatasi masalah kulit yang menjejaskan penampilan.


Cara Penggunaan
1) Sapu dan ratakan pada permukaan kulit badan terutamanya selepas mandi.
2) Gunakan 2-3 kali sehari untuk hasil yang terbaik.

KANDUNGAN 120ml
. .
SETIAP HARI POS,PERMINTAAN TINGGI!
Get Update! promosi & lebih diskaun sila Sms/WhatsApp...

Kurier PickUp Parcel Setiap Hari
Kecuali Ahad
Syarikat Kami Menggunakan Kurier Berdaftar

Bank In Sebelum Jam 2.00pm
Penghantaran Akan Dibuat Pada Hari Yang Sama
Kebiasaanya Parcel Akan Sampai 1-3Hari Bekerja Paling Cepat

PRIVASI ANDA KEUTAMAAN KAMI
Bungkusan dibalut serta Bubble Wrap@Kotak
Pada parcel kami tidaklah menulis nama item tempahan
Pada maklumat parcel hanya ditulis Produk
Back To Top