SHIPPING TO MALAYSIA SINGAPORE BRUNEI

SELAMAT DATANG DAN TERIMA KASIH
KAMI MERUPAKAN PEMBEKAL DAN PEMBORONG PRODUK KECANTIKAN DAN KESIHATAN, WUJUD NYA BLOGSHOP INI ADALAH UNTUK MENGEMBANGKAN PERNIAGAAN DAN MEMUDAHKAN PEMBELI YANG JAUH SERATA DUNIA - KINI BELI ONLINE PUN BOLEH!

Setiap item ada diskaun!! 30% 35% 40% 50% yey!

Ribuan Terima Kasih kerana sudi singgah dan membeli produk dengan kami, Sukar mencari item?? Kami sedia membantu
WhatsApp : 0172644599

ABOUT


Urusniaga : 9am - 9pm
Hotline : Tel/Sms/WhatsApp : 017-2644-599 atau Email (borang dibawah)
Facebook.com Klik di Sini FREE Chat Facebook

Pembayaran :

Oversea Payment

Accept Order :


Dapatkan harga tawaran sila sms/WhatsApp
Pembelian Online dibuka!
Jaminan pembukusan Sulit & Selamat!

INFO PEMBELIAN :
Selepas membuat pembayaran,sila dapatkan respon daripada saya sama ada melalui hp atau email

NO Tracking WhatsApp/sms



KOREAN ENERGY POWER RING - MASALAH KURANG TEGANG



Energy power ring dengan Nano Technology
Kini dengan teknologi korea masalah kelakian anda dapat diatasi dengan memakai energy power ring 400.
Energy Power Ring Korea
Adalah cincin terapi untuk membuat tahan lama dan merubah ukuran zakar dari kecil menjadi besar dan mampu membuatkan zakar anda sangat tegang umpama batu. Malahan kelebihan paling ketara semasa menggunakan Energy Power Ring ini ialah apabila anda sudah klimaks (melepaskan pancutan air mani) zakar anda akan tetap menegang keras. Apabila power ring ditanggalkan, lihatlah perubahan paling ketara terhadap zakar anda. Zakar anda menjadi besar dan mantap.
GLOW IN THE DARK ENERGI POWER RING Ion Energi 300 Sampai 400
ENERGY RING POWER TEKNOLOGI NANO KOREA
Testimoni :
1. Bro,thx bagi cuba energy power ring ni, disebabkan ko kasi free trial ni aku nak bagitau kat ko.”superb” memang pacak habis.
Mie, Bukit Jalil
2. Aku yang cod dengan ko dekat Pjs ari tu, ingat lagi tak? aku dah pakai energy power ring ni, 1 kelebihan paling ketara bila dah pancut, batang menten tegang memacak untuk 2nd round takda masalah. memang power.
Zaini, Puchong
3. Mula mula gua ingat power ring ni sama mcm cincin yang bergetar tu. Bila lu cakap power giler, tu gua angkat sepeket tu. Memang power bro. Yang gua teruja bila pakai lama, gua tanggalkan, batang gua jadi besar mengembang. perghh.
Hakim, Subang Jaya
4. Mula mula malu malu suami saya ni, bila pertama kali suami menggunakan saya terkejut berasa sangat puas malahan saiz serta panjang juga bertambah menjadikan malam2 kami adalah malam pertama setiap malam. Encik, tolong jangan publish no henpon ni ya. Tq
Rafida, Senawang
. .
SETIAP HARI POS,PERMINTAAN TINGGI!
Get Update! promosi & lebih diskaun sila Sms/WhatsApp...

Kurier PickUp Parcel Setiap Hari
Kecuali Ahad
Syarikat Kami Menggunakan Kurier Berdaftar

Bank In Sebelum Jam 2.00pm
Penghantaran Akan Dibuat Pada Hari Yang Sama
Kebiasaanya Parcel Akan Sampai 1-3Hari Bekerja Paling Cepat

PRIVASI ANDA KEUTAMAAN KAMI
Bungkusan dibalut serta Bubble Wrap@Kotak
Pada parcel kami tidaklah menulis nama item tempahan
Pada maklumat parcel hanya ditulis Produk
Back To Top